Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2017 22:15 - Помощ!!!
Автор: nedkova55 Категория: Други   
Прочетен: 801 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте аз съм нова  тук , но имам нужда от съвета на възможно най много хора .

Моля Ви сигурна съм, че някой е със сходен на моя проблем.
Имам син на 17 и живота с него е един същински ад , цял живот съм се опитвала всичко да е наред и всички да са доволни и спокойни, но от известно време това не е възможно и става все по-трудно и сложно.
Синът ми е по-висок от мен с една глава и вече не мога да си позволя да му бия един шамар, най-вече  бил той възпитателен. Притеснявам се не само за себе си а и за другите си две деца.
Синът ми агресира под всякаква форма найвече към нас - неговите родители а после и към сестрите си.

Миналата  година от един такъв гневен изблик така ми изви ръката, че трябваше да отида на лекар за да ми я шинират.
Вече започвам сериозно да се притеснявам.

Моля Ви хора , кажете ми какво да правя




Гласувай:
0


Вълнообразно



1. nadzambunata - Спокойно бе Недкова!
17.12.2017 09:34
Решението на проблема е да го оставиш на мира! При това обаче, нема да е лошо да обърнеш внимание на себе си - ти с абсолютна сигурност навлизаш в критическата възраст! А да забележиш отвратителното си състояние е също толко трудно, както и при алкохолиците, които твърдят, че немат проблем с пиенето, а всека сутрин се събуждат под масата. На 17 вече са мъже и имат нужда от изява - да излезне на лов, да се върне горд с извоювана плячка, па да я тръсне гордо у средата на хола и вие да цъкате с език. Това е! Той нема нужда от уредения ви живот и от (за него) тъпите си истерясали от пубертета сестри. Той сега трябва да бъде горой! Съвременният начин на живот е кофти за младежите, но ако живеете в блок или нещо такова е още по-кофти. Ако живеете в къща или имате имот на село, то дайте му възможност да прави мъжки неща, например да цепи дърва, да пали печка и други такива. Всичко, което написах го мисля напълно сериозно. А ти Недкова, иди да си смениш прическата, мини на диета, излизай всеки ден за два часа на разходка и се усмихвай повече, гледай мъжа си, старците и роднините и не се занимавай с преследване!
Много здраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nedkova55
Категория: Други
Прочетен: 3062
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031