Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2013 08:36 - Една предизвикана дискусия за бъдещето на света
Автор: olivie Категория: Хоби   
Прочетен: 1429 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

18. stamenmihalevski - (до staler) - сравнение на България ...  13.12 14:01 (до staler) - сравнение на България с Австрия е меко казано несериозно от всяка една гледна точка. Всички малки държави в Европа(въпреки че България не е чак толкова малка по територия за "европейските стандарти"), които просперират не решават съдбите си сами(дори САЩ и Русия не решават съдбите си самостоятелно и независимо от останалите, а какво остава за България) и не просперират, защото примерно холандците тропат по масата и казват какво искат, а заради разни геополитически причини. Изобщо сравнение на която и да било държава с друга е неправилно, защото всеки народ и всяка страна си имат история, заради която днес са в това положение и с такива права и богатства. Дори сравнение на България със Сърбия е некоректно от политическа гледна точка, въпреки че сме съседи, защото сърбите си имат техните приятели/врагове, а ние нашите, което играе важна роля при развитието на съответната държава. Прав е Босия, като ти пише, че тук става въпрос за геополитика, а не за Бойко и Сергейчо... цитирай
  19. stamenmihalevski - България няма да се оправи, като се ...
13.12 14:02 България няма да се оправи, като се появи някой, който има топки да се зъби на руснаци и американци. Тогава най-много да ни пратят в "девета глуха на девета глуха"(сега все още сме само в "девета глуха"). Нито пък ще се оправим, като лижем топките на който и да било. България ще се оправи, когато се появи някой, който разбира от геополитика и най-важното - от това, как да извлече изгода за страната ни от моментната политическа ситуация и да планира добре, каква ще е бъдещата политическа ситуация не в Бъллгария, а в света. Единственият шанс за добро развитие на държави като България(с малка територия и няколкомилионен народ) е да не изпадат в крайности т.е. да се кланяме на някой по всякакъв повод и да ни е "големия брат", на който да разчитаме да ни пази от "лошите момчета" или да се зъбим на всеки по всякакъв повод, защото светът ни е виновен, че от велика държава сме се превърнали в малка и бедна балканска държавичка. Трябва да сме горди с това какво е била България преди, а не то да ни комплексира и да ни натъжава, че днес не живеем в също толкова силна държава, за което да са ни виновни я турци, я евреи, я руснаци, я американци, я някой друг, все ще си измислим враг. Историята е миналото ни, в което сме доказали, че сме способен народ, но настоящето е различно и изисква от нас да направим от слабата и бедна държавичка България поне една страна, в която да се живее нормално. Решението според мен е балансирана политика, особено имайки се в предвид мястото, на което е държавата ни - между Изтока и Запада. Ако сме само със Запада, при неговото отслабване Изтока ще ни разруши. Ако сме само с Изтока, при неговото отслабване ще ни разруши Запада... цитирай
  20. staler - михалевски, хубаво е че си ме опр...
14.12 18:11 михалевски,хубаво е че си ме опровергал,а после си се опровергал.геополитика е нещо което правят наи големите,а нашето е геиполитика.ет ти неколко примера--един бивш президент ни обяви за франкофони само защото е изучавал повърхностно френски език в средното училище.....един бивш мин.председател вися като сопол в коридорите на кремъл,защото взел и похарчил едни пари без да свърши работата....един бивш мин.на външните работи,обяви воина на целия арабски свят,защото бил полуевреин и служил в израелската армия...наи-пресния пример--една тъпа тиква докуцукала на патерици,защото някои от многото му ментори го привикал.абе еи,алооо,няма ли кои да му каже на тоя нещастник че не е като да си треторазредна мутра на пост пред ресторанта и маджо да те викне вътре да пиеш една бира?ти вече си мин.председател макар и бивш,и трябва да спазваш етикеция и протокол,колкото и да си зависим,защото ни излагаш пред света......примера с австрия го давам очевидно за да стане ясно какво е независима политика в собствен интерес,а не че трябва да пренаписваме нотите на виенския валс...холандия ако е чакала нечия геостратегия да я оправи,досега да е нахранила рибите,както е под морското равнище....балансирана политика ние водим и сега--метаме гюбеци в всички посоки и направления...ес е съюз на развитите богати държави,които са станали такива,само и единствено защото са преследвали собственния си интерес,друг път просто не съществува. цитирай
  21. dobronameren - До staler - защото ми е най-лесен, тъй като пише просвета с "ф" (коментар 16)
14.12 18:20 Прост човечец си. Иначе не би написал, че "милата ни татковина има нужда от всички проекти за газо и нефто проводи на земното кълбо--били те руски, саудитски, турски, американски, азърбаиджански и пр.стига само да са анализирани,обсъдени,изготвени и подписани в един прозрачен за българите режим и да ни носят гарантирани печалби.или с други думи --ако цялата тази гореуказана родна пасмина беше натикана където и е мястото,големите световни играчи нямаше да могат да си мерят пишките за наша сметка." 
Всеки човек, камо ли народ трябва да има позиция. Заявена, отстоявана. Ако, staler, си искрен в това безформено, безпринципно, тъпо и глупаво нещо, дето си написал, НЯМА ДА РАЗБЕРЕШ какво искам да ти кажа. цитирай
  22. dobronameren - До stamenmihalevski
14.12 18:33 Как си представяте 12 милионен народ да балансира успешно между два свръхнарода с по 300 милиона всеки. При това не отварям дума за технологиите им, за военната им свръхмощ, за това Господ на коя страна е... Че не е приятно, казано най-меко, не е. Никак не е приятно да си малък. Но тук нищо не помага, sparotok пък съвсем. Да оставим настрана изцепките му (които не са верни според световната история) - никой не се интересува на кое място сме били, дори само преди 19 години. След като ни няма на Световното по футбол ДНЕС?! цитирай
  23. dobronameren - До другите коментатори и до автора на постинга
14.12 18:50 Имам собствено мнение, къде съвпадащо, къде - не с вашите виждания. Ако не се включвам в спора, това съвсем не означава, че не чета внимателно всичко, в което има здрав смисъл. Писал съм и това е истинска истина - аз съм "отворен" за други тълкувания на света, в който живеем. Не безкритичен, а именно отворен. цитирай
  24. staler - ами хаиде кажи ми го това нещо наи ...
14.12 22:34 ами хаиде кажи ми го това нещо наи накрая,от кога чакам да попия знания от някои ,дето се е срещал с бога,та знае на чия страна е.ако сме безпросфетни,ше се напнеме да те разбереме.даваи,осветли позициятана човека и народа му. цитирай
  25. olivie - dobronameren,
15.12 14:51 Докато ашкенази не престанат да си крият главата в гъза и не осъзнаят, че са употребявани, мислейки, че потребяват, и докато такива като тебе си мислят, че само бройката определя политиката, все ще е тая, вервавй ми. Май нищо не научиха от Холокоста и им трябва още един, който не е далече. цитирай
  26. stamenmihalevski - до staler - "балансирана п...
15.12 17:22 до staler - "балансирана политика водим и сега - мятаме гюбеци във всички посоки и направления" - хахах добре, наистина добре казано, признавам :))) Аз обаче нямам точно това в предвид и съм сигурен, че и ти го знаеш. За етикета на нашия елит няма какво да добавя, ти си достатъчно изчерпателен. Примерът с Австрия за независима политика, която защитава националния интерес не е лош, но България не е Австрия, това ми беше мисълта. Австрия не е до проливите, а и много други неща са различни при нея, аз пък затова писах, че не е много правилно да се сравняват държавите, защото всяка си е специфична със своите плюсове и минуси. Холандия не е чакала на готово, но явно си е изиграла картите както трябва, за да могат днес да си позволят да не са под водата(и буквално, и преносно). Ние също трябва да си преследваме интереса, но като не особено голяма държава с малко население, че и бедни на всичкото отгоре, не можем да го правим като Австрия или Холандия. При нас решението е различно си мисля аз. За момента ЕС ни е единствената алтернатива и който го отрича или не го осъзнава, по мое мнение не си е направил достатъчно добре анализите за геополитиката в региона, а и в света. Да, ЕС не е перфектен и го боли ... за нас, но без него България ще затъне много повече от днес. От нас зависи дали ще съумеем да извлечем ползи от членството или напротив. цитирай
  27. stamenmihalevski - до (dobronameren) - Господ на коя ...
15.12 17:22 до (dobronameren) - Господ на коя страна е трябва да попитаме него, иначе можем само да гадаем. Той на мен не ми говори, нещо ми е сърдит :) затова го попитайте вие. Баланс може да има винаги, дори и да бяхме 10 пъти по-малоброен народ. Примери за това има, но както вече писах не е правилно да се сравняват различните държави, заради различната им специфика. Това, че ние не сме намерили пътя за баланс досега не означава, че няма такъв път. Не е вярно, че никой не се интересувал на кое място сме били преди, а било важно само къде сме днес. Ако беше така, Италия и Гърция нямаше да печелят милярди от културен туризъм. Какво му е лошото и ние да печелим пари от същото нещо, стига да съумеем да го постигнем? Ние пари от воини и гигантски енергийни проекти трудно ще спечелим, защото там конкуренцията е голяма и непоклатима, а и нямаме кой знае какви ресурси, нито пък армия, но история имаме и дори да не е такава, каквато я описва Спароток, то пак сме способни да извлечем дивиденти от нея. Малък пример за балансирана политика в България - продавай история на Запада, а жито на Изтока. И двете ги имаме... Запада жито си има, а гладният пък не може да бъде философ, но за жито ще чака пръв на опашката. Примери могат да се дадат още хиляди, но нито съм достатъчно компетентен, за да "оцеля" всички правилни, нито пък някой ще се вслуша в думите ми. Ако и Изтока, и Запада имат икономически и политически интереси в България, ще трябва много да сгафим, за да ни изцакат, но когато само Изтока или само Запада е пренебрегнат от нас, то ние сами не можем да се противопоставим нито на единия, нито на другия и тогава ни се налага да ставаме още по-зависими от партньора си(който и да е той), за да се предпазим от другите с негова помощ. Нали в крайна сметка всички искаме да сме поне малко по-независими? цитирай
  28. dobronameren - Не става
16.12 10:01 Със staler съвсем. Претенциозна и смешна ирония според мен. Късно е за всякаква поправка.
Със olivie, защото не разбирам завъртулките на мисълта й (му). а щом дори аз не ги разбирам, работата е без бъдеще. 
За stamenmihalevski: спор само по най-маловажното - Италия и Гърция са били империи в продължение на векове, а България от 13 века съществуване е била 5 (Турция) + 2 (Византия) + ? (Русия) под робство. Къде сте тръгнали да сравнявате несравнимото? Същото е във футбола - аин, цвай, драй, дрън! Освен всичкото грандоманско, е и съвсем просташко. Мен лично ме е срам, че Стоичков е българин. И МНОГО важното - че Орешарски ни е премиер. цитирай
  29. olivie - Някои започнаха да наваксват. А Вие?
16.12 11:15 http://kolevm38.blog.bg/politika/2013/12/15/koi-i-zashto-protestira-v-ukraina.1219348 цитирай
  30. oranjevia - Няма тъй да стане. По-скоро ако Я...
16.12 21:23 Няма тъй да стане.По-скоро ако Янукович не клекне ще се предизвика разделението на Украйна като се отцепят източните райони и Крим, където населението е с предимно руско самосъзнание.А това ще е печалба за Русия. цитирай
  31. stamenmihalevski - (до dobronameren) Съвсем набързо, ...
16.12 22:22 (до dobronameren) Съвсем набързо, че ме чака дълга вечер, а и дълъг ден след това - Италия и Гърция нека печелят многото милярди от история, а ние може и с 2-3-5 пъти по-малко пак да сме доволни. Дадох ги за пример, за да съм по-ясен, а не че сравнявам нашата с тяхната(все пак ако Спароток се окаже прав, може да ги конкурираме спокойно :) ). Аз съм горд с постигнатото от Стоичков, защото той беше футболист, а не професор, за да изискваме от него да не е простак и да се държи интелигентно. И между другото няма човек, който да съм попитал в Германия и който да не е знаел кой е той и от къде е (имам в предвид хора от небългарски произход и не само германци, които още ги боли). Важното е, че ни радваше със спортните си успехи, което изобщо не е малко, а професорите да мислят за етикета и поведението си. За Орешарски... Трите точки са достатъчни :))) Лека ви вечер! цитирай
  32. dobronameren - Общо!
17.12 09:54 Минималното, което ще се случи в Украйна, е да се отцепи западната й част (да кажем 1/3) окончателно от руското влияние. Как, оставайки с 2/3 от това, което е имала, Русия ще спечели? Да ви имам сметките. Това е най-малкото, което имам да питам, когато говорим за бъдещето на Украйна, ЕС и Путин.
Що за разсъждение е това, че трябва да сме горди като българи с футболиста Стоичков, който е простак? След като кумир им е простак, как искате да израснат граждани за уважение - в собствената си страна и навън? Хайде стига сме се хвалили с простаците си, замечтано духайки ... супата им, мислейки, че Спароток щял да се окаже прав.
Аз пиша в прав текст, че правителството на Орешарски тласка безвъзвратно България към губещия Свят, а той ми връща в коментар "За Орешарски... Трите точки са достатъчни :))) Лека ви вечер!" Какво значи това? - Съвсем определено: Орешарски ви устройва, обаче не искате да го заявите открито! Защо? - надявате се така да ни прекарате по-лесно да духаме ... супата ви. Супата ИМ, защото вие ще сте първи на опашката. Аз няма да духам, защото не се колебая и не ме е страх. цитирай
  33. olivie - още една умствена къдрица за dobronameren - не забравяйте Мардук
18.12 09:01 http://kolevm38.blog.bg/politika/2013/12/17/shok-mandela-e-pochinal-na-25-ti-iuni-pogrebenieto-mu-e-skri.1220232 цитирай
  34. stamenmihalevski - do dobronameren
19.12 00:10 И кой пък е написал, че Стоичков ми е кумир? Написах, че съм горд с това, което е постигнал като футболист. Трябва ли в обществото таланти като Стоичков да нямат право да ги показват, само защото псуват като каруцари? Трябва ли футболистите да се учат на етикет, а политиците на футбол? А трябва ли обществото да уважава хората, които изменят смисъла на написаното или пък казаното от друг човек, с цел омаскаряване пред самото него? Ако е по погрешка, случва се на всеки, но ако е умишлено, тогава трябва ли да стимулираме поведението им и да го подкрепяме? По отношение на Спароток ще напиша, че има два варианта да сте толкова убеден, че той не е прав. Единият е да сте достатъчно запознат с историята, колкото е един средностатистически историк и едновременно с това да сте толкова компетентен в политиката, колкото е поне един средностатистически политик. Другият вариант е да сте човек, който не е в състояние да приеме, че една дългогодишно повтаряна лъжа е лъжа. За трети не се сещам, а вие? За да ви спестя въпроса откъде пък аз съм сигурен, че той е прав, ще напиша предварително, че не съм, защото нито съм толкова компетентен по история, колкото един историк, нито пък съм толкова наясно с политиката, колкото е един политик. Господин (не)dobronameren заявявам открито, че нито съм гласувал някога за БСП, нито имам такива намерения и също, че подкрепям предсрочни парламентарни избори в този момент.(Ако може утре.) Направете една подписка за предсрочни избори и ми кажете, как да получа възможност да впиша имената си и да се подпиша, и ще се включа. Ето, аз дори го заявявам с имената си и само чрез блога ми и публикуваните в него писания може да се докаже, че именно аз съм този човек. Всеки в блога може да напише, че се казва Иван Иванов, но не всеки блогър(включителни и вие) може да докаже само с блога си, че е именно Иван Иванов, а не Георги Петров, представящ се за Иван Иванов. И понеже вас все още ви е страх, въпреки че отричате и дори натяквате обратното, затова сте от втората група... Съвсем добронамерено ви пожелавам приятна вечер и с нетърпение очаквам недобронамерения ви отговор :))) цитирай
  35. dobronameren - Мъча се добронамерено да разбера
19.12 04:09 какво ми казва olivie с линка към поста на kolevm38 (коментар 33) и бога ми, нищо не разбирам.
Освен да ме праща да чета глупости, трупайки така прочити на въпросния 38 и на себе си въпросната Офелия. цитирай
  36. dobronameren - Не се навивайте предварително, че отговорът ми ще е недобронамерен, скъпи stamenmihalevski
19.12 04:42 Когато голям човек твърди, че е горд със Стоичков, какво значение има за младите, че големият човек уточнява "но той не ми е кумир". Че и допълнително пишете: "Трябва ли в обществото таланти като Стоичков да нямат право да ги показват, само защото псуват като каруцари?" Щом псуват като каруцари и показват среден пръст на своите фенове, НЕ ТРЯБВА ДА ГИ ПОКАЗВАТ, казвам аз. Какво толкова недобронамерено намирате вие в това?
По отношение на спаротовщината. С пример: Не е необходимо да имам публикувани статии в чужди вестници, за да кажа, че Ангелина Пискова е посредствен журналист. (Журналист! Виж, ако разширявам каква е като жена, ще е лошо за мен. Но аз не правя това.) За десетки векове и досега Светът не е включил в световната си история, че българите са го създали. Само спароток и почитателите му твърдят това. Защо трябва да вярвам на тях, а не на всички останали други. Препоръчайте ми ДРУГО с което да гладя националното си самочувствие, ако искате наистина да ми бъдете полезен. 
И последно. Наистина не разбрах играта с имената Иван Иванов/Георги Петров. Да не би да искате да кажете, че само вие пишете ОТКРИТО И ПОСЛЕДОВАТЕЛНО в блога си? Нима аз не правя това? Ако твърдите ТОВА, кой е недобронамерен, скъпи?
А, щях да забравя. Аз не мисля, че човек, който гласува за БСП, трябва да се срамува от това. Стига да не е тарикат и искрено да им вярва. Няма нужда да се оправдавате, прави първоначално лошо впечатление. Впрочем моето скромно мнение е, че бързите предсрочни парламентарни избори са по-необходими на БСП, отколкото на ГЕРБ. цитирай
  37. olivie - Виждам че взеха да ме вземат за няква Офелия, затова ще го кажа напряко:
19.12 08:52 Битката не е за Украйна, нито за Русия, още по- малко за Стоичков. Битката е за света и за драстично намаляване на човешката популация. И тези които мислят, че участват на страната на Аннунаките, скоро ще се убедят, че са употребени. Ще останат само послушните и нискоинтелигантните и простаците - такива като Стоичков. /с това вече съм съгласен/, освен ако не изпълнят докрай намерението за унищожение на бялата раса. Тогава и той ще си отиде, барабар с други калинки. Защото, както знаете "рефрматорския" Аннунакски блок не се спира пред нищо. Дано да извадим късмет и Спароток да е прав, че шумерите са роднини и че имаме някаква близост в ДНК, защото битката ще завърши не с ядрено оръжие, а с генетично и то с/у който оцелее след конвенционалните сблъсъци. Дали това е така ще разберем след като Русия, или друга ядрена сила изстреля отново неуспешно ракета, която може да носи ядрен заряд с/у друга държава, така както паднаха Американските ракети, изстреляни с/у Сирия. А при конвенционални сблъсъци лично аз не виждам кой ще се опре на Русия - това е армията която ще доминира света в следващата ера. /освен ако не се използва генетичното оръжие, както писах преди това/ Приликите с ВСВ свършват само със силите които стоят зад различните страни в конфликта. цитирай
  38. dobronameren - Да, битката е за Света, но не
21.12 11:05 за намаляване на човешката популация, още по-малко за това да останат само послушните, нискоинтелигентните и простаците. И стига с тия "калинки". 
Olivie, прощавай, ама с тоя Mall-ник, подвеждаш. Макар, де да знам, разсъжденията ти за това, че в ядрените векове, ще победят страните, притежаващи конвенционални оръжия, издишат отвсякъде. Още повече твърдението, че в една конвенционална война щяла да победи Русия. Ако това беше вярно, досега тази конвенционална война да е почнала и да е свършила.
Ситуацията е същата като тази с нашите предстоящи избори. Ако БСП беше сигурна, че ще спечели следващите предсрочни избори, досега те да се състояли и да сме забравили. цитирай
  39. olivie - dobronameren,
21.12 18:04 Ще си прав, ако Путин е това, което изглежда. Истинският Путин получи инсулт и му личеше. Кой е този, не знам - показаха ме 6 звойници. Това е типично за Руската автокрация още от времето на Сталин и Хитлер. Ние имаме много точен израз за подобна политическа фигура - плашипутарник /?/ Така че той няма да я започне, но вярвам, че ако друг я започне, ще я зявърши. Може би не точно той, тъй като устоя на провокацията с Курск /потопен от 2 Американски подводници и умишлено изоставен достатъчно време за да няма живи свидетели/ Имах предвид, че ракетните оръжия са обезопасени, но ми трябва и потвърждение от противна на САЩ страна, за да съм сигурен. Тогава остава това, което стопи Китайските армии нахлули в СССР и способно да проправи тунел в монолитна скала за секунди Почти съм сигурен, че става дума за насочена нискотемпературна плазма, но това не е толкова важно, колкото битката за света. Нея може да спечели само генетично оръжие. И то точно в ядрените векове, де. Ако преживеем 2014г., може да подновим разговора до 2028. Успех в оцеляването... цитирай
  40. dobronameren - Olivie, не мисля, че Светът е толкова глупав
24.12 09:35 за да се остави да зависи от някакъв двойник, па бил той "ляв" или "десен". Това е тема само от филмите. А за мощта на някакво бъдещо генно оръжие, съм съгласен, че е възможно да е по-силно от ядреното. Обаче конвенционалното оръжие си е изпяло песента в нашия високотехнологичен свят. Слава Богу поне за това! И дано "Бог" не е някакъв извънземен, който ни мисли злото. Виж тогава никакво наше оръжие няма да ни помогне.
А 2014 година ще я преживеем. Няма как да си отидем преди да сме видели края на Орешарски. Интересно ми е защо според теб, ако прескочим 2014-та, следващата опасност ни чака чак в 2028. Нещо конкретно ли казваш? Само дано не е, защото 2x14=28 цитирай
  41. olivie - Политиците, както и Путин също са кукли на конци. Това искам да кажа.
24.12 15:39 Те го знаят много по- добре от нас. Лошото е когато почва да им личи...За кукловода ляво и дясно е едно и също нещо и отдавна не си губя времето в тази плоскост на разсъждения. Под конвенционално оръжие разбирам всичко, което не е ядрено, а не само пушкалата, както явно е за тебе. Вероятно защото името се свързва с някаква подписана конвенция. Тъй като такава съществува и за ядреното, би следвало да отнесем и него в кюпа. Съгласен съм, че 2х14=28, но според мене нумерологията е използвана от хора за които меракът и действителността се сливат. Това, че им се налага да ползват подобна нечестна игра показва, че те са "извън времето" - предсказаното се наглася към действителността с вяра, че това ще я определи, но в същото време не се отчита пълното му разминаване с нея. Ако разделим предсказанията на такива, касаещи социалната сфера и такива, засягащи матрицата, то ще проумеем, че се цели промяна на втората, чрез първата. Тъй като това обаче отдавна не се случва или поне се случва в много малък процент, следва изводът, че движение може да съществува само назад във времето, а не напред, или е забранено /от конвенция?/ Предсказаното от Севрюкова за 2028-2034г е от втория тип предсказания, които имат физична основа и предсказват промяна в матрицата. Вероятно това е преминаване на Нибиру в близост до Земята. Поредицата от събития сега и вкл. 2014 пък са повлияни от сили, определени от някои като Звезден патрул на светлината. Явно времевият преход, лежащ в основата на социологически предсказания е извършен преди появата му. /бих могъл да се заровя и да фиксирам приблизителната дата на извършването му, но според мене е напразна загуба на време, тъй като философията на нумерологията, или поне за това за което е използвана е сбъркана. В момента историята наистина се пише от нас, но кое е причина за това е с нееднозначен отговор. За мене това е някъв вид конвенция за движение във времето/ Сегашните промени в климата са индуцирани от "мераклиите", които още не знаят, че са сами.



Гласувай:
2



1. olivie - И по повод чипирането на новородени в ЕС от май 2014г.:
25.12.2013 10:32
Технологията и микрочипът са разработени в БАН. Доколкото помня по времето на ГЕРБ. БАН се откупи от С. Дянков, който имаше мисия да ги ликвидира, както направи това в Грузия. Въпросът е не как ще бъдат поставени чиповете чрез имунизация, а в информацията, която ще съдържат, като по - вероятно е това да бъде единен идентификационен код към база данни, която ще се съхранява на друго място. Обаче контрол, без да има възможност за унищожаване на "гостоприемника" не е никакъв контрол. Така че освен информационната му ликвидация, би следвало да се предвиди и физическа такава. БАН биха имали евентуално само опит с рицин-а, макар и да не е доказано. Напоследък се говори и за неоткриваемият след 48 часа течен зарин. Представям си къде са отишли запасите на Сирия, след преработката.... А иначе целта на чипирането е безвъзвратно остаряла по отношение на официално декларираните "предимства"... Следователно статията би следвало да се възприема като инерция от една остаряла доктрина/стратегия за поробване на човешкия род, тъй като той отдавна вече е поробен. Връщането и тиражирането на такива остарели идеи цели единствено имитация на активност на принципа "извиване на ръце" каквито са например и борбата с тютюнопушенето, и "протестите" в София. Просто няма начин обаче да се убедят извършителите в безумието им. Лудите никога не осъзнават, че са луди /ама щом плащат.../
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: olivie
Категория: Хоби
Прочетен: 842839
Постинги: 383
Коментари: 615
Гласове: 1665
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031