Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2014 18:53 - Еееех, остави за мене паследния танц, за мене, за меееене,
Автор: olivie Категория: Хоби   
Прочетен: 889 Коментари: 0 Гласове:
2



и защо управляващите се стпахуват от музиката:
В последна почит на Гого:
Искам да ви направя аналогия със сегашните протести и тези от 97-а, като съвременникк.
Тогава мислехме, че те са успели, а радикализацията им бе прекраена от същата идея/музика - "Ледит би" на Бийтълс /мото на хипитата "всичко е любов"/. Тогава Англия не говореше за настъпващата вълна от емигранти, а за ценностите на Западната цивилизация и най - вече за свободата, каквото и да значи това... Но... както се казва по нашенски,... мъжко дупе веднаж се ебава. Как ще ме излъжат с бели пиана, без зареждаща музика? Колко листи ще сътворят, без да са ме питали? Какво направиха съвренните хипита да останат в Родината си? Има ли кой да застане зад такива като мен и да подири сметка? Сидеров го оставете, оставете и другите да се роят. Трябва ни ново лице, което да обърне каруцата на закостяналостта, пък било то и да е Бареков Изберете сами. Аз съм сигурен, че "пак ще бъдем с теб народе мой, защото се обичаме".
Хоуг /Винету/



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: olivie
Категория: Хоби
Прочетен: 849832
Постинги: 383
Коментари: 615
Гласове: 1665
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930