Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2016 08:01 - Казват новините се носели във въздуха
Автор: olivie Категория: Хоби   
Прочетен: 981 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          Някой знае ли как мирише времето? Откак оставих цигарите нюхът ми стана като на куче. Но има една миризма, която не мога да оприлича на нищо познато. Тя се появява винаги, когато дори само разглеждам часовници. Преди, освен в описания случай, се появяваше и на талази, като че ли от нищото. Този аромат /по преценка на дъщеря ми, когато я накарах да помирише над главата ми, както си седях/ аз наричам мирис на времето. От вчера мирисът е постоянен. Нещо предстои скоро да се случи. Ще кажете, че прилича малко на оня експеримент по националната телевизия на времето, дето режеха лук и питаха зрителите дали им са се насълзили очите, че и аз сега -  да гледам часовници и да усещам мириис. В началото мислех, че е от кожените каишки, попили мирис на цигари. Да, ама не, прилича но не е. И защо се засилва? Дали няма връзка с консервантите с които ни тровят постоянно? Казват че вече и телата на починалите спрели да се разлагат след смъртта, а се мумифицирали заради масовото използване на консерванти. Кой знае, но е факт. Поне както е тръгнало, скоро няма да имам нужда от дезодорант. За да повторите експеримента, Ви трябват две неща - да откажете цигарите и да разглеждате често часовници. Успех.



Гласувай:
7



1. olivie - И както е казал Левски
06.05.2016 13:51
Времето е в нас и ние сме във времето.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: olivie
Категория: Хоби
Прочетен: 847951
Постинги: 383
Коментари: 615
Гласове: 1665
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930