Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2017 15:03 - "колите на бъдещето" ха-ха-ха
Автор: olivie Категория: Хоби   
Прочетен: 506 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 11/18/2012 - 10:01 ч Електромобилите започват и губят: Защо Тесла Ilona Mask ще потъне в забвение Руска пролет Анализаторът Александър Фролов - защо електромобилите не могат да заместят автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Най-известният производител на електрически автомобили в света е Tesla Inc. обяви рекордна тримесечна загуба от $ 619 млн. Това е само $ 56 млн. по-малко от загубата за цялата 2016 година. Почти едновременно с това американският президент Доналд Тръмп предложи да се отменят редица протекционистки мерки за производителите на електрически автомобили. Като опит в Европа премахването на обезщетенията незабавно води до рязък спад в продажбите на такива автомобили. Този факт поставя под въпрос не само плановете на Тесла да започне да произвежда електрически автомобили, но и плановете на Европа да изостави бензина и дизеловото гориво през следващите две десетилетия. Що се отнася до Tesla е добре известна компания, и нейният лидер Ilon Mask е икона на новите технологии, така че е дефектен в областта на бизнеса. За 14 години от съществуването си никога не е демонстрирала годишна печалба. Прочетете също: Пристигнах: Ilon Mask беше на ръба на финансовия колапс (PHOTO) Текущата година няма да бъде изключение. Освен това, колкото повече приходи, толкова по-голяма е загубата. Така че, в квартал I 2017 Tesla отчете нетна загуба от $ 397 200 000 за същия период през 2016 г. тази цифра е "само" $ 283 милиона. В същото време приходите се увеличиха с около два пъти. Нека отново да подчертая: дружеството Tesla съществува от 14 години, през това време имаше само две печеливши квартали. В същото време Tesla увеличи десетократно сглобяването и продажбата на електрическите си автомобили. Но колкото повече една компания произвежда, толкова повече губи. Изглежда, че нещо в тази схема трябва да предупреди инвеститорите, които продължават редовно да инвестират в парите на компанията Ilona Mask. Но техните съмнения имат стандартни успокояващи обяснения. Основното нещо е, че сега компанията работи за бъдещето. Тя инвестира много пари в производството и промоцията. Оттук и загубата - така че в бъдеще хората желаят да закупят електрически автомобили Tesla, днес е необходимо да инвестираме в инфраструктурни и производствени линии. Тези инвестиции ще се изплатят скоро, когато количеството започне да се превръща в качество. Напоследък се поставят специални надежди за отказ на развитите страни от традиционните моторни горива. Франция и Обединеното кралство обявиха, че от 2040 г. ще се забрани продажбата на автомобили с бензинови и дизелови двигатели. Норвегия изпълнява тези наполеоносни планове още през 2025 г. Подобно бъдеще е обещано на Индия и Китай. Германското ръководство посочи редица бъдещи ограничения за традиционните моторни горива. Това се случва в резултат на така наречените dizelgeyta - скандала с безпокойство Фолксваген, инсталиране на колите си с дизелови двигатели, данните за софтуерни подценяват емисии по време на тестовете. Прочетете също: Руската компания показа летателна кола на бъдещето (PHOTO, VIDEO) Дизеловото гориво доминира на европейския пазар. В ЕС има нефтопреработвателни заводи (рафинерии). Не е чудно, че всички - от лидерите на Европейския съюз до мениджърите от автомобилни предприятия - са взели нещата на сърце. Веднага на масите беше хвърлена идеята за безсмислените инвестиции в рафинерията. И тъй като някои европейски фабрики за производство на нефтени продукти, принадлежи на руски компании (като например растения, "Газпром нефт" в Сърбия и Италия), въпросът за бъдещето на традиционните моторни горива в ЕС се прилага за дейността на вътрешния пазар. За Тесла това, което се случва, е интересно, защото потенциалното изоставяне на бензина и дизела създава огромни възможности за електрически автомобили. Тук е - бъдещето, за което днес можете да понесете загуби от стотици милиони долари. Но това е проблемът. До началото на 2017 г. в света имаше 2 милиона електрически автомобила, от които "чисти" електрически автомобили бяха 1.2 милиона, а други 800 хиляди бяха заредени хибриди. Изглежда, че много, но на фона на световния автомобилен парк - 1,38 милиарда превозни средства - тези машини се губят. Те се губят дори на фона на други алтернативни горива. Например газ (натурален и пропан-бутан) се използва като моторно гориво за повече от 50 милиона превозни средства. А увеличаването на парка за газови двигатели надхвърля растежа на електрическите превозни средства. Прочетете също: Дубайската полиция преживя руски летателен мотоциклет (VIDEO) Можете да спорите: какво не е наред? Сега цялото прогресивно човечество в един импулс инвестира невероятно количество усилия и пари в развитието на електрическия транспорт. Същността на проблема се крие във факта, че дори и този относително малък брой електрически автомобили става за непоносима тежест за най-"електрифицираните" страни. С изключение на Китай. Но той е достоен за отделен разговор. Продажбите на електрически автомобили се стимулират от различни данъчни стимули, разрешение за пътуване до "зелените" зони на големите градове и субсидии. В Европа размерът на субсидиите варира в широк диапазон - от € 5 хиляди до € 20 хиляди други слоеве  



Гласувай:
4
1



1. yoan2015 - Маслинков, ако ми позволиш, точно ...
18.11.2017 16:16
Маслинков, ако ми позволиш, точно вчера ако не се лъжа Тесла представи новият си електро камион, който със половин часово зареждане може да измине 600 км.
Дал ти Богь добро.
цитирай
2. olivie - на времето СССР
18.11.2017 18:23
беше унищожен с фалшивата новина, че програмата звездни войни на Рейгън е успешна. Нищо ново под слънцето - тоя филм съм го гледал. И съм убеден, че ако е вярно се отнася само за камион. НЯМА малка компактна батерия за лек автомобил.
цитирай
3. olivie - и още
19.11.2017 15:25
Като чета другите постове на тая тема ми прави впечатление, че осмелилите се да дращят бъркат батерията на електромобила със свободната енергия на Тесла (сигурно се подлъгват от неговите опити и името на фирмата-производител). Доколко това са платени тролове, бъдещето ще покаже. Призовавам добронамерен да започне да следи и записва проявите на такива изявени личности, вещи с отвертките и изводите на ЦвЦв като Йоан (но не златоуст)
Бе дебили що забравихте бързо КЕШЕ и свободната му енергия? Ами Баракатаобама дето беше дал на китайците лиценза на генератора на свободна енергия за да го произвеждат и залеят света и който щеше да погребе петрола?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: olivie
Категория: Хоби
Прочетен: 484879
Постинги: 341
Коментари: 536
Гласове: 870
Календар
«  Септември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930