Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2015 08:52 - ПОТРЕСАВАЩО - ПРЕДКОЛЕДНИ ХАКЕРИ
Автор: rustam Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 33491 Коментари: 38 Гласове:
30

Последна промяна: 27.12.2015 08:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Новината от последните дни е, че в Блога бродят коварни организатори и върлуват зли предколедни хакери, които на поразия свалят от Първа чудесни постинги!

   Ето, на блогъра ПИЕРО (ТОВА Е ЛИНК) са свалили за първи път  в живота му  подло и злодейски постинг, точно пред Коледа! Напук на злодеите ПИЕРО е пуснал постинга повторно!

    Всъщност въпросният постинг представлява глуповато нескопосно стихо, в което "буйни потоци стелят праха" на лирическия герой. По принцип това със стеленето е работа на ветровете, обаче в поезията всичко е възможно.

     Блогърът ПИЕРО е известен с това, че пуска чудесните си разказчета и стихчета по няколко пъти. Не за друго, а просто да ни позволи пълноценно да се насладим на тези шедьоври и понеже от Блогбг го помолили специално за това.

     Сега идва и поантата. В края на повторната си публикация ПИЕРО задава смелия риторичен въпрос: "Интересно ми е какво ще се случи!".

       Еми, случва се това, че вторият път прочитите са се утроили, а коментарите от два са станали 13. По-интересно е какво ще се случи, когато ПИЕРО пусне глупавото стихче за трети път!


Тагове:   глупости,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - рустиии ,май Лъф...
27.12.2015 10:08
Ти си като Хавайски Бриз за изтерзаната ми аватарска „същност“..
и незадоволената ми...капризна „множествена Личност/ спр. Доктора/
Весели Празници ,приятелю!
Здрав, прав, корав...и..право в целта...
цалуффки и гушшш
Джули
цитирай
2. of4arsnakovalnia10 - Рустаме,
27.12.2015 10:19
не съм запознат със случая, но... мисля да го "разследвам". ха ха ха
Някак си описваното не ми се вярва, но наистина, ако ми остане днес време - ще хвърля едно око на събитията.
Мисля, че на повечето вече им е ясно, че в Интернет нищо не може да остане скрито. Особено в такива лаишки платформи като бло-охо-хоооо.бг.
Искам да кажа, че много лесно може да бъде установено случвало ли се е това и да се "проследи" развитието на "събитията".

Едно обаче е сигурно: Аз не спадам нито към "предколедните хакери", свалили /евентуално/ материала на Приятеля ми П. Даскалов - нито към тези, които го качват на "първа".
Петър не съм го чел повече от 3-4 месеца.
/да ме прощава за което, ако видиш ли е проблем/

ПС от 10:37:
Рустаме,
върнах се по две причини:
Причина първа: Забравих да ти честитя Коледа, баси.
ЧЕСТИТА КОЛЕДА И ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!
Всичко най- пожелавам през новата 2016-та.

Причина втора: Понеже едно такова "разследване" се състои в три елементарни такта - то аз вече го проведох. ха ха ха
Ситуацията е ясна и тя е двуяка.
От една страна престараването и прибързването на модерейците и недобрата работа на някои опити по отношение на имплементирането на автоматика в платформата тук...
И от друга страна - не дотам доброто разбиране на някои процеси и опити на домакините ни за овладяване на отдавна изпуснато положение от страна на... потребители, които просто не са в час с технологиите интернетски.

Това е!
Не го казах в прав текст, понеже не желая да се почувстват евентуално обидени нито домакините ни, нито аст от Приятелите ми.

А сега ще ода при Лидис а са изкажа по оф4арски, щот някак си ма дразни га ора дет не са в час и не разбират някои неща - напъват а пишат за тях.

Поздрави!
цитирай
3. katara - Оф4а Тиква,запри се, долен манипулатор, и името ми окраде, безсилна жалка твар/ без добрият “Дядо Коледа“
27.12.2015 11:28
11. miladyblogbg - Честита Коледа и от мен, Стар! :)
26.12 11:25
Преди няколко седмици направих този блог, за да започна да те осмивам. Тогава ми изглеждаше добра идея, понеже не харесвах поведението ти. Днес обаче прочетох коментара на Ани Виденова и се замислих. Аз не те познавам, а тя да. А аз познавам нея, от тук, от блога. И с това, което съзрях днес тук, мнението ми за теб се промени коренно.
По Коледа явно наистина се случват чудеса и аз се радвам, че не започнах по-рано замисълът си.
Разбирам, че ти си един........ Робин Худ, който..... няма да се спре пред това, че понякога става за посмешище в очита на останалите, защото не се интересува от това, а следва своя път.
Благодаря ти, Ани, че отвори очите ми за това.
Искра
цитирай
4. alibaba5 - Ми Рустаме
27.12.2015 11:36
ти както тъ знайм си идин образец на интиликтуалнътъ мисал в блог бегето. И не само - на честа достойнството и се таквиз вазвишени неща. И нивга ма нивга ни лъжеш:)
цитирай
5. rustam - Честито Рождество и на теб!
27.12.2015 11:45
milady написа:
Ти си като Хавайски Бриз за изтерзаната ми аватарска „същност“..
и незадоволената ми...капризна „множествена Личност/ спр. Доктора/
Весели Празници ,приятелю!
Здрав, прав, корав...и..право в целта...
цалуффки и гушшш
Джули

цитирай
6. rustam - Бъди здрав! Честито Рождество и на тебе!
27.12.2015 11:45
of4arsnakovalnia10 написа:
не съм запознат със случая, но... мисля да го "разследвам". ха ха ха
Някак си описваното не ми се вярва, но наистина, ако ми остане днес време - ще хвърля едно око на събитията.
Мисля, че на повечето вече им е ясно, че в Интернет нищо не може да остане скрито. Особено в такива лаишки платформи като бло-охо-хоооо.бг.
Искам да кажа, че много лесно може да бъде установено случвало ли се е това и да се "проследи" развитието на "събитията".

Едно обаче е сигурно: Аз не спадам нито към "предколедните хакери", свалили /евентуално/ материала на Приятеля ми П. Даскалов - нито към тези, които го качват на "първа".
Петър не съм го чел повече от 3-4 месеца.
/да ме прощава за което, ако видиш ли е проблем/

ПС от 10:37:
Рустаме,
върнах се по две причини:
Причина първа: Забравих да ти честитя Коледа, баси.
ЧЕСТИТА КОЛЕДА И ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!
Всичко най- пожелавам през новата 2016-та.

Причина втора: Понеже едно такова "разследване" се състои в три елементарни такта - то аз вече го проведох. ха ха ха
Ситуацията е ясна и тя е двуяка.
От една страна престараването и прибързването на модерейците и недобрата работа на някои опити по отношение на имплементирането на автоматика в платформата тук...
И от друга страна - не дотам доброто разбиране на някои процеси и опити на домакините ни за овладяване на отдавна изпуснато положение от страна на... потребители, които просто не са в час с технологиите интернетски.

Това е!
Не го казах в прав текст, понеже не желая да се почувстват евентуално обидени нито домакините ни, нито аст от Приятелите ми.

А сега ще ода при Лидис а са изкажа по оф4арски, щот някак си ма дразни га ора дет не са в час и не разбират някои неща - напъват а пишат за тях.

Поздрави!

цитирай
7. pantaleev - Лоши хакери рустамич
27.12.2015 15:07
Явно някой е хакнал и здраво варненският подлезчия Чу, понеже не е посветил коледен пост на своя другар П и е р :D
цитирай
8. rustam - Много лоши, наистина
27.12.2015 15:22
Поне да бяха почакали да мине Коледа!

Иначе авторът, по негови собствени признания, си раздава паролата на "приятели", но после "хакерите" били виновни!
цитирай
9. hloris - хахаха....:)))
27.12.2015 15:44
of4arsnakovalnia10 написа:
не съм запознат със случая, но... мисля да го "разследвам". ха ха ха
Някак си описваното не ми се вярва, но наистина, ако ми остане днес време - ще хвърля едно око на събитията.
Мисля, че на повечето вече им е ясно, че в Интернет нищо не може да остане скрито. Особено в такива лаишки платформи като бло-охо-хоооо.бг.
Искам да кажа, че много лесно може да бъде установено случвало ли се е това и да се "проследи" развитието на "събитията".

Едно обаче е сигурно: Аз не спадам нито към "предколедните хакери", свалили /евентуално/ материала на Приятеля ми П. Даскалов - нито към тези, които го качват на "първа".
Петър не съм го чел повече от 3-4 месеца.
/да ме прощава за което, ако видиш ли е проблем/

ПС от 10:37:
Рустаме,
върнах се по две причини:
Причина първа: Забравих да ти честитя Коледа, баси.
ЧЕСТИТА КОЛЕДА И ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!
Всичко най- пожелавам през новата 2016-та.

Причина втора: Понеже едно такова "разследване" се състои в три елементарни такта - то аз вече го проведох. ха ха ха
Ситуацията е ясна и тя е двуяка.
От една страна престараването и прибързването на модерейците и недобрата работа на някои опити по отношение на имплементирането на автоматика в платформата тук...
И от друга страна - не дотам доброто разбиране на някои процеси и опити на домакините ни за овладяване на отдавна изпуснато положение от страна на... потребители, които просто не са в час с технологиите интернетски.

Това е!
Не го казах в прав текст, понеже не желая да се почувстват евентуално обидени нито домакините ни, нито аст от Приятелите ми.

А сега ще ода при Лидис а са изкажа по оф4арски, щот някак си ма дразни га ора дет не са в час и не разбират някои неща - напъват а пишат за тях.

Поздрави!


Кой не бил запознат със случая?!?
Нали сега аз съм вашата отправна точка с потребителката vesever,как беше да си тръгна от тук...
Не можете да си представите колко смешен и жалък изглеждате отстрани...
да се утвърждате виртуално:((((
цитирай
10. hloris - За дядо Пиеро не зная как са му хаквали постовете...
27.12.2015 16:38
аз пък откакто имам проблеми с известни блогови персонажи тук,утвърждаващи се като светли,блогови личности,имам истински реални проблеми с компютъра си...
антивирусната на ден ми "прихваща" незнайно откъде вируси,които го атакуват нонстоп...на път е да ми гръмне дънната платка предновогодишно ебаси.
цитирай
11. rustam - Каква ирония, нали Хлорис?
27.12.2015 16:41
hloris написа:
of4arsnakovalnia10 написа:
не съм запознат със случая, но... мисля да го "разследвам". ха ха ха
Някак си описваното не ми се вярва, но наистина, ако ми остане днес време - ще хвърля едно око на събитията.
Мисля, че на повечето вече им е ясно, че в Интернет нищо не може да остане скрито. Особено в такива лаишки платформи като бло-охо-хоооо.бг.
Искам да кажа, че много лесно може да бъде установено случвало ли се е това и да се "проследи" развитието на "събитията".

Едно обаче е сигурно: Аз не спадам нито към "предколедните хакери", свалили /евентуално/ материала на Приятеля ми П. Даскалов - нито към тези, които го качват на "първа".
Петър не съм го чел повече от 3-4 месеца.
/да ме прощава за което, ако видиш ли е проблем/

ПС от 10:37:
Рустаме,
върнах се по две причини:
Причина първа: Забравих да ти честитя Коледа, баси.
ЧЕСТИТА КОЛЕДА И ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!
Всичко най- пожелавам през новата 2016-та.

Причина втора: Понеже едно такова "разследване" се състои в три елементарни такта - то аз вече го проведох. ха ха ха
Ситуацията е ясна и тя е двуяка.
От една страна престараването и прибързването на модерейците и недобрата работа на някои опити по отношение на имплементирането на автоматика в платформата тук...
И от друга страна - не дотам доброто разбиране на някои процеси и опити на домакините ни за овладяване на отдавна изпуснато положение от страна на... потребители, които просто не са в час с технологиите интернетски.

Това е!
Не го казах в прав текст, понеже не желая да се почувстват евентуално обидени нито домакините ни, нито аст от Приятелите ми.

А сега ще ода при Лидис а са изкажа по оф4арски, щот някак си ма дразни га ора дет не са в час и не разбират някои неща - напъват а пишат за тях.

Поздрави!


Кой не бил запознат със случая?!?
Нали сега аз съм вашата отправна точка с потребителката vesever,как беше да си тръгна от тук...
Не можете да си представите колко смешен и жалък изглеждате отстрани...
да се утвърждате виртуално:((((

цитирай
12. lidislidis - do of4arsnakovalnia10
27.12.2015 16:55
"А сега ще ода при Лидис а са изкажа по оф4арски, щот някак си ма дразни га ора дет не са в час и не разбират някои неща - напъват а пишат за тях."

Слушай какво ще ти кажа:
Не се трепи да ми пишеш километрични невежи и смешни коментари
Достатчно падна в очите на целия блог, тъй че оплюванията срещу мен няма да ти помогнат, както и разследването на снимките ми и материалите ми.
Не се завирай в блога ми, не е място за теб и компанията ти от манипулатори и нагли фалшиви хора, чийто постинги правиш за смях с надписаните от теб прочита в стремежа си да ги направиш известни. Смятам, че има много да дерзаеш и ти е късно да оправиш интелекта си и знанията си, за да се вреш в блогването ми по поръчка на слабограмотни маниакални потребители, въобразили си, че могат да ме смажат. Простички са е меко казано и се самоубиват с тези си мераци.
За сега само могат да точат изгнили зъби и да ми дишат прахта, въпреки, че си се определил за техен застъпник това се отнася и за теб. Не се навирай в блога ми с хакерства и в компа ми. Смятам, че разбра, не сме от една мая и си стой при болните елементарни и празни хора, които украсяваш с фалшиви прочита. Мен не си ми нужен и ме впечатляваш с отвръщение и погнуса, както и те.
Тъй като простотията и криминалното у човека винаги са ме отвръщавали.Не са лъжица за твойта уста името ми в нета и блогването тук в криминалната среда, която си създал с помпите си нищожни и смешни.
цитирай
13. blackpredator - Лидис, ами човекът си дерзае
27.12.2015 17:27
lidislidis написа:
Не се завирай в блога ми, не е място за теб и компанията ти от маниполатори и нагли фалшиви хора, чийто постинги правиш за смях с надписаните от теб прочита в стремежа си да ги направиш известни. Смятам, че има много да дерзаеш и ти е късно да оправиш интелекта си и знанията си, за да се вреш в блогването ми по поръчка на слабограмотни маниакални потребители, въобразили си, че могат да ме смажат. Простички са е меко казано и се самоубиват с тези си мераци.
За сега само могат да точат изгнили зъби и да ми дишат прахта Мен не си ми нужен и ме впечатляваш с отвръщение и погнуса, както и те. ...винаги са ме отвръщавали.

а ти с това манипОлатори и отврЪщение, прахта ти е парекселанс прЪдня.
вземи барем изкарай шести клас и тогава пуши по блоговете
цитирай
14. milady - блеки,фактологически си прав /но, тук има многоо с две виШи, дето имат груби грам.грешки...
27.12.2015 17:59
Ко да говорим за Оф4аря без Овсътъ, но
логически лидис бие многоо от публиката..
Не съм Човекът лапсус ,забравИ..
и,Честити празници, батко блеки!!
наздоровъиее...
цитирай
15. lidislidis - С неадекватни потребители не контактувам
27.12.2015 18:01
blackpredator написа:
lidislidis написа:
Не се завирай в блога ми, не е място за теб и компанията ти от маниполатори и нагли фалшиви хора, чийто постинги правиш за смях с надписаните от теб прочита в стремежа си да ги направиш известни. Смятам, че има много да дерзаеш и ти е късно да оправиш интелекта си и знанията си, за да се вреш в блогването ми по поръчка на слабограмотни маниакални потребители, въобразили си, че могат да ме смажат. Простички са е меко казано и се самоубиват с тези си мераци.
За сега само могат да точат изгнили зъби и да ми дишат прахта Мен не си ми нужен и ме впечатляваш с отвръщение и погнуса, както и те. ...винаги са ме отвръщавали.

а ти с това манипОлатори и отврЪщение, прахта ти е парекселанс прЪдня.
вземи барем изкарай шести клас и тогава пуши по блоговете


Не ми приписвай образованието си, смешен си. Когато дойдеш на нивото ми в нета и живота ми, можем да говорим. Лекувай се, не се излагай пред хората. С прости хора нямам какво да си кажем.
цитирай
16. katara - Рустамее, търси подкрепа„брат !!
27.12.2015 18:06
Тоз Оф4арин без ОвЦътъ, се чуди, как да те събори от Първа..

О,Господи, успокой Сърцето ми ...
Не знам...до къде мога да стигна...
цитирай
17. blackpredator - абе мила лейди,
27.12.2015 18:13
едно е човек да прави лапсус
/аз самият преди седмица писах думичка с У вместо с правилното О/
друго е самият да си лапсус
тук в пълна сила важи синонима на лапсуса дефект
я виж над мен
дефект с ефект :)))
левъл в нета и живота а, к'во ще кажеш?

Наздраве и Ч!
цитирай
18. of4arsnakovalnia10 - http://of4arsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/12/27/chakai-da-si-uvekovecha-komentarite-shtoto-neznanieto-e-poro.1418007
27.12.2015 18:24
Такаааа...
Рустаме, мисля, че няма да имаш нищо против да рекна няколко приказки на събралите се откачалки и комплексари тук?!
БЛАГОДАРЯ!
И понеже Лидис съм й го казал в коментарите, които си позволих да "архивирам" като постинг - ще кажа по 2-3 приказки на другите.

Първо Предаторчето:
Какъв ти е проблема с мен, Смешко?!
Че ти реквам Истината в очите и не ти изнася, че си един комплексиран страхливец ли?!
Ми ок бре - като това ще те успокои - ти си 300 пъти по-интелигентен от мен.
По-можещ.
По-знаещ.
Всичко си по- по- и най- спрямо мен.
При все, че те е шубе в каквато и сфера да си премериш "силите" с мен.
Но нека сложим точка! /и отново написа удивителна, оф4аря му проЗ/

Аз, Георги Стоименов, заявявам, че който и да е анонимния кретен, стоящ зад профила blackpredator е във всяко едно отношение по- от мен!
Така добре ли е?!
Някаква виртуалка - получи признание от един реален човек!
Точка!
/и пак написа удивителна, оф4аря му проЗ/

Сега Хлорис:
/известна вече като "г-ца "никога, Никога, НИКОГА" - ГННН/
На теб какъв ти е проблема?!
Ти откъде си, коя си и за какво се бориш, че от 2013-та си ме заръфала като горчива краставица?!
Ни те зная, ни те познавам - ни искам да те!
Просто си стой в своето "виртуално кътче" /плах опит да те цитирам/ и престани де ме вееш по чуждите блогове кат прани гащи.
Мен да си ме видяла някъде да го правя?!
Бааси ОТКАЧАЛКАТА!
/Тук забелЕзвате нещата са различни - говори оф4ар на хлорис - не ГС на... не й знам дори името. Все пак Дама е Жената, баси - не е педер... товааа предатор/

Накрая Юлия.
Теб няма какво да ти говоря.
Каквото имам да ти ПОКАЖА - рано или късно ще стане.
А може да сте в едно с лицето, стоящо зад НИК Хлорис, защото и то не клевети само оф4арчето /милиНкото/, а и един реален човек.
Да, така ще стане.
Педер... товааа предаторче - ти искаш ли да се включиш?!
Да не излезе после, че за шв. 3-ка съм намеквал, баси.

Още малко ще изтраете оф4аря му проЗ.
После...

Ще поживеем - ще видим!
цитирай
19. marmalady - Мистър Блеки ,мисля ,че се разбрахме без думи....многоо ми допадна тва Ч/ук/ / хахахах
27.12.2015 18:27
Наздраве и Ч!
цитирай
20. blackpredator - абе Гоче
27.12.2015 18:30
кой се занимава с теб и простотиите ти Бе?!
не видиш ли, че обсъждам Лидис?
айде сус!
цитирай
21. milady - Георге 100именофф, със селски Бек, който се хвали като Кифла на 13 г. няма да споря...
27.12.2015 18:38
Накря Юлия.
Теб няма какво да ти говоря.
Каквото имам да ти ПОКАЖА - рано или късно ще стане.
А може да сте в едно с лицета, стоящо зад НИК Хлорис, защото то не клевети само оф4арчето /милиНкото/, а и един реален човек.
Да, така ще стане.
Педер... товааа предаторче - ти искаш ли да се включиш?!
Да не излезе после, че за шв. 3-ка съм намеквал, баси.

Още малко ще изтраете оф4аря му проЗ.
После...

Ще поживеем - ще видим!

пп.
Не е време и място да се доказваме тук,но лаф да става .
Аз ти поставих диагнозата още в първото ми изречение към теб
по скайпа/ така ли беше ? Казах ти, по повод твоята „нещастна любов“
към Ана / мотото на твоя вездесъщ профил Ловър.
„Няма нещастна любов/ това е психически синдром/.
Умряло куче не се рита, ама ти сам..се набутваш..
Гледай си децата/ а още по добре ,върни се при Жена си.
Това е най най дружески и профи съвет от мен...
Юлия
цитирай
22. rustam - Отзад-напред
27.12.2015 19:16
Коста,
предупредил съм те изрично да не коментираш в моя блог, понеже спрямо теб прилагам реципрочен принцип.
Чу ли, дърт изкуфял и досаден глупако?
цитирай
23. rustam - Колега blackpredator
27.12.2015 19:20
При цялото си уважение къъм теб, което не е тайна, искам да ти кажа, че приемам коментара ти към Лидия като дребнав и заядлив.

Извеестно е, че колегите икономист и венцивалери, например, също не блестят с познания и успехи в сферата на правописа и граматиката. Но те имат позиция, имат своя гледна точка и това е по-важно. Аз съм го разбрал, ти също и не апострофираш степента на тяхното образование, нали?
Не се впрягай, но не си прав спрямо Лидис.
цитирай
24. hloris - Чекай да го копна,че наш'та госпоица може да се самозатрие,и ко че чиним тогаз?!?Поне се посмях от душа и сърце...на поредната зле скроена интрига,че аз,Хлорис
27.12.2015 19:26
of4arsnakovalnia10 написа:
Такаааа...
Рустаме, мисля, че няма да имаш нищо против да рекна няколко приказки на събралите се откачалки и комплексари тук?!
БЛАГОДАРЯ!
И понеже Лидис съм й го казал в коментарите, които си позволих да "архивирам" като постинг - ще кажа по 2-3 приказки на другите.

Първо Предаторчето:
Какъв ти е проблема с мен, Смешко?!
Че ти реквам Истината в очите и не ти изнася, че си един комплексиран страхливец ли?!
Ми ок бре - като това ще те успокои - ти си 300 пъти по-интелигентен от мен.
По-можещ.
По-знаещ.
Всичко си по- по- и най- спрямо мен.
При все, че те е шубе в каквато и сфера да си премериш "силите" с мен.
Но нека сложим точка! /и отново написа удивителна, оф4аря му проЗ/

Аз, Георги Стоименов, заявявам, че който и да е анонимния кретен, стоящ зад профила blackpredator е във всяко едно отношение по- от мен!
Така добре ли е?!
Някаква виртуалка - получи признание от един реален човек!
Точка!
/и пак написа удивителна, оф4аря му проЗ/

Сега Хлорис:
/известна вече като "г-ца "никога, Никога, НИКОГА" - ГННН/
На теб какъв ти е проблема?!
Ти откъде си, коя си и за какво се бориш, че от 2013-та си ме заръфала като горчива краставица?!
Ни те зная, ни те познавам - ни искам да те!
Просто си стой в своето "виртуално кътче" /плах опит да те цитирам/ и престани де ме вееш па чуждите блогове кат прани гащи.
Мен да си ме видяла някъде да го правя?!
Бааси ОТКАЧАЛКАТА!
/Тук забелЕзвате нещата са различни - говори оф4ар на хлорис - не ГС на... не й знам дори името. Все пак Дама е Жената, баси - не е педер... товааа предатор/

Накря Юлия.
Теб няма какво да ти говоря.
Каквото имам да ти ПОКАЖА - рано или късно ще стане.
А може да сте в едно с лицета, стоящо зад НИК Хлорис, защото то не клевети само оф4арчето /милиНкото/, а и един реален човек.
Да, така ще стане.
Педер... товааа предаторче - ти искаш ли да се включиш?!
Да не излезе после, че за шв. 3-ка съм намеквал, баси.

Още малко ще изтраете оф4аря му проЗ.
После...

Ще поживеем - ще видим!


Че аз и Юлия сме едно и също лице,както и че се интересуваме от въпросния....леле,как им работят програмираните хакерски глави на някои хора,аз докато направя една реална пилешка супа,то тук какви интересни диалози се заформят...тц...тц...тц...
Шапка виртуална ви свалям,Ваше Офффф4рско Височество,за силно развитата ви фантазия виртуална...
Ашколсун,машалла...к'в коледен тартор в нечии програмирани глави
Тенкс,яко нахилихте моята самотна вечер,ооооо,оффф4арю скъп,легнал ми на сърцето,като дирек в полето...хахаха:))))))))))
цитирай
25. blackpredator - колега Рустам
27.12.2015 20:18
може би си прав
както казваш и лидис има позиция, както венци и икономиста
нейната е /цитирам дословно/, че другите са курви, а тя е велика поетеса
цитирай
26. milady - Рустаме..я погледни Първа/ екшън бозЪтъ е в апогей..
27.12.2015 21:31
Гошету излезнал да пие бираааа....
и , ПомпадУрко /пак / го надрусал....
а, разни каки от Цял Свят са накъсват ,да Го фалят ;)))
само френда ф ми е 90% съмнителен...
Хм?

6. f873 -
Не видях мъжкия ти отговор освен ...
21:18
Не видях мъжкия ти отговор освен куртаниния.
:)))))))))
цитирай
27. rustam - Е,
27.12.2015 21:44
milady написа:
Гошету излезнал да пие бираааа....
и , ПомпадУрко /пак / го надрусал....
а, разни каки от Цял Свят са накъсват ,да Го фалят ;)))
само френда ф ми е 90% съмнителен...
Хм?

6. f873 -
Не видях мъжкия ти отговор освен ...
21:18
Не видях мъжкия ти отговор освен куртаниния.
:)))))))))


кой бира, кой бърбън като мен. Всеки нещо пийва. Важното е да не я докараме като Пиеро и Гого, дето се черпели с банички!
цитирай
28. gosho568 - Блога го хакнаха отвсякъде. . . дано ...
28.12.2015 02:02
Блога го хакнаха отвсякъде... дано скоро, да не вземат и да го изтрият..! ;))) Поздрави!
цитирай
29. mar866 - Щрак!
28.12.2015 10:18
заверих всичко нотариално, щото не'ам нерви да чета;)
цитирай
30. of4arsnakovalnia10 - http://of4arsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/12/27/chakai-da-si-uvekovecha-komentarite-zashtoto-neznanieto-e-po.1418007#last_comment
28.12.2015 21:16
Това в заглавието - за Хлорис.
И понеже може да не остане последен - имам предвид коментар №16 /ако човекът, стоящ зад профил Ф-еди-колко-си не направи едно кретенско "салто", което вече е правил и ми беше чудно как човек над 8 години може да се "радва" на такова нещо/.

Рустаме,
поздрави за мъжката приказка, която си рекнал на Блеки.
Абсолютно прав си.
Аз също не блеЩя с абсолютна правилна граматика, но...
при някои доста изпъква.

Поздрави на всички!

Ж
цитирай
31. hloris - Тенкю вери мач от името на НЕЗАБРАВМАТА о,хло....имам дързостта да блоагодаря и от името на f-a
28.12.2015 22:06
of4arsnakovalnia10 написа:
Това в заглавието - за Хлорис.
И понеже може да не остане последен - имам предвид коментар №16 /ако човекът, стоящ зад профил Ф-еди-колко-си не направи едно кретенско "салто", което вече е правил и ми беше чудно как човек над 8 години може да се "радва" на такова нещо/.

Рустаме,
поздрави за мъжката приказка, която си рекнал на Блеки.
Абсолютно прав си.
Аз също не блеЩя с абсолютна правилна граматика, но...
при някои доста изпъква.

Поздрави на всички!

Ж


Щрак....увековечихме го за поколенията.....
утре ще го занеса да го заверя и при моя нотариус....
че то тук толкова ветрове....а дваж повече ветропоказатели.

цитирай
32. rustam - Сарториум
28.12.2015 22:45
и ти извинявай, но признанието, че не си чел постинга, а коментираш тука, за да се намираш на работа, ме кара да те дялна. За грубо неуважение към автора и коментаторите.
цитирай
33. shambala - .
29.12.2015 09:34
Пиер ли? За първи път го чувам. Но Ж-то определено ще вземе приза най-досаден блогър 2015г.
цитирай
34. helenka - Идея си нямам кой е Пиеро и за какво се бори.
29.12.2015 13:58
Ако е от дружинката на ЧУбака - хак му е!
цитирай
35. mar866 - ....
01.01.2016 17:01
shambala написа:
Но Ж-то определено ще вземе приза най-досаден блогър 2015г.

аз имах друга идея, но щом искаш, може и с 2 награди да си тръгне;)))
цитирай
36. mar866 - ???
01.01.2016 17:04
rustam написа:
и ти извинявай, но признанието, че не си чел постинга, а коментираш тука, за да се намираш на работа, ме кара да те дялна. За грубо неуважение към автора и коментаторите.

и защо делна Сарториум?
аз поста го четох, но не прочетох Гоговите блювочи, ще ме делнеш ли и мен?
цитирай
37. rustam - Амиии, не е същото
01.01.2016 21:18
mar866 написа:
rustam написа:
и ти извинявай, но признанието, че не си чел постинга, а коментираш тука, за да се намираш на работа, ме кара да те дялна. За грубо неуважение към автора и коментаторите.

и защо делна Сарториум?
аз поста го четох, но не прочетох Гоговите блювочи, ще ме делнеш ли и мен?


Сарториум наглее цинично, щях да го ставя при всякакъв спам, обаче и да ми се отваря, че не бил ме чел, но видите ли ще се пише. Е, няма.
цитирай
38. kvg55 - За много години! А на именниците, Честито!
07.01.2016 22:18
Трудно се коментират стихове, в които "всичко е възможно".
Нямаш опорна точка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808610
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив