Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2013 14:26 - За истината 2 част
Автор: olivie Категория: Хоби   
Прочетен: 1066 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 03.10.2013 14:27


 Ето, че вчера пак се случи да се сблъскам с променения свят ли, паралелна реалност ли, знам ли... Предният ден преди това бях писал текст и ми си наложи пак да пиша за същия заявител. Данните на фирмата - същите, лицето същото, но... ЕИК и адреса на управление съвсем се различаваха от това, което бях въвел. Отново изисках старите документи и те се оказаха променени и данните съвпадаха с новите. Или излиза, че съм въвел грешна информация преди това. Грешката е поправена, но ако бях оператор на балистични ракети с ядрен заряд дали щеше да е толкова невинно? Сигурен съм че не ми се привиждат неща, защото имам и ясен спомен за въведените данни, че фигурираха в заявлението. Мисля си, че ако едното обяснение е че живеем в матрица, съответно доста подробно отразено във филма, то алтернативно обяснение би било, че паралелни светове съществуват дотолкова,  доколкото бъдещето престане да флуктуира и "застине" напълно. Случилото се този път показва, че това "застиване" става до 24 часа. Общото м/у двете теории е квантовата им същност, но различното е, че при първата творецът е извън нас, а при втората е възможно 50/50 да сме ние хората, или в съучастие с твореца. Как беше то - в момента на наблюдението съзерцанието се превръща в експеримент? Убеден съм, че и Вие, ако се замислите и припомните ще откриете и във вашето битие подобни примери, наподобяващи де жа вю. То явно е свързано пък с изпреварващо мислене. Май ще се окаже прав руският учен /вече покойник/, който твърдеше, че човек живеейки генерира хрономи /хипотетични частици, съставящи времето/. Бай Ники доказа, че Бог е скаларно поле, а времето е скаларна величина.
Да ме извинят всички вярващи, ако с нещо накърнявам вярата им.
Бих се радвал на коментар на Saadi по въпроса...



Гласувай:
2



1. milady - ре Автора....
05.10.2013 08:00
Горещоо:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: olivie
Категория: Хоби
Прочетен: 847147
Постинги: 383
Коментари: 615
Гласове: 1665
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930